Viden og inspiration om ansvarlig kommunikation
Vi skriver blogs om ansvarlig kommunikaiton og om at kommunikere om E, S og G. Og vi interviewer interessante profiler, der har noget på hjerte og er klar til at inspirere os andre. Det er også her, du finder reportager og interviews fra vores events.
Luk døren op! Det betaler sig – Interview: Give Steel og Grow
Fokus for mange små og mellemstore virksomheder er lige nu CO2-udledning,...
Velkommen til Fortroppen: vores nystartede netværk med fokus på kommunikation om ESG
Hvis du har fulgt lidt med heromkring, har du måske hørt, at vi lige har...
Interview: Pernille Riise fra Dansand – Råstofproduktion har stort potentiale for ESG-gevinster.
Det er nemlig ikke længere nok at have et godt produkt til en god pris,...
Fortæl de gode ESG-historier – uden at komme galt afsted
I kan adskille jer fra konkurrenterne, hvis de ved, I arbejder med jeres...
Aarsleff: Diversitet er en fremtidssikring af vores måde at arbejde på
”Så spurgte Jesper Kristian Jacobsen, vores administrerende direktør:...
Bæredygtige tiltag? Nææææh, vi har vist ikke lige noget at fortælle…
Du finder blogindlægget her: Et bæredygtigt kommunikationstrick til at...
Vi skal kommunikere mere, end vi gør nu – men hvad skal vi fortælle?
Det er et stort dilemma for mange virksomheder at få deres arbejde med...
I kan bruge jeres ESG-rapport til meget mere
I har valgt ”jeres” verdensmål ud fra FN’s 17. I har udvalgt og indsamlet...
Anbefalinger og tjekliste til den gode ESG- og bæredygtighedsrapport
Som SMV bliver du ikke direkte ramt af kravet om...
Sofie Randel “Bæredygtighed er nødt til at blive en del af en virksomheds brandfortælling”
Sofie Randel, stifter af Don’t Waste It og Rethink Event, mener, at grøn...
Verden bliver et bedre sted, hvis vi taler, så man kan forstå det
Jeg sad under dækket på Fregatten Jylland sammen med Sofie Randel, og hun...
Ansvarlig kommunikation: Hvad ved de der smarte kommunikationstyper om ESG og bæredygtigheds-rapportering?!
Bæredygtighedsrapportering er en enorm opgave, og mange interessenter har...
Det bliver hurtigt meget ukonkret, når man taler om ESG eller bæredygtighed. Det kan være ret svært at relatere det til ens egen hverdag på sin arbejdsplads. Generelt er den interne kommunikation en større opgave, end mange tror – det må man ikke undervurdere. For ESG er relevant for alle i virksomheden, når kunderne efterspørger det. Og det gør de.”
— Pernille Riise, marketingansvarlig, Dansand